|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ATA 100 Alles binnen dit hoofdstuk is gebaseerd op mijn eigen ervaring in de luchtvaart. Al deze informatie gebruikte ik samen met de andere collega's constant om in staat te zijn het vliegtuig te repareren. Sommige vitale informatie is opzettelijk weggelaten vanwege luchtvaart veiligheids voorschriften. Niet tegenstaande zal dit hooftstuk veel verklaren, en dit voor vele mensen die zelf niet in de luchtvaart wereld zitten. De hoofdbedoeling van deze teksten zijn om informatie te geven aan studenten of personen die geïnteresseerd zijn om bij te leren over alles dat te maken heeft met luchtvaart, onderhoud van vliegtuigen en alles wat daar mee te maken heeft. Daarom hoop ik dat deze informatie toereikend genoeg is, zo niet of in het geval dat je wat meer informatie nodig hebt, of een specifieke vraag mail deze dan naar: Article last modified on 20/03/2011 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|